Overslaan en naar de inhoud gaan

Volkswagen Group en MediaCom verlengen wereldwijde samenwerking

MediaCom Worldwide en Volkswagen hebben hun zestienjarige wereldwijde samenwerking met nog eens drie jaar verlengd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

MediaCom blijft ook de komende jaren strategische media insight plus planning en buying services bieden aan alle merken voor Volkswagen Group, inclusief VW, Audi, Seat, Skoda en VW Commercial Verhicles.

related partner content for mobile comes here

In Nederland is VW Group beter bekend als Pon’s Automobielhandel. VW Group en Pon behoren tot de grootste MediaCom-klanten, zowel wereldwijd als in Nederland.

Ceo Frank Bitter: ‘We zijn dan ook blij met deze verlenging die de goeie samenwerking en behaalde resultaten onderstreept. Ook in Nederland heeft MediaCom met VW successen behaald, waaronder de AMMA voor ‘Beste Media / Middelenstrategie’ in 2009 voor “Pak de Polo” en de Amma voor Media-adverteerder van het jaar in 2012.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in