Overslaan en naar de inhoud gaan

VNU koopt ltaliaans reclamevakblad

VNU heeft de uitgeefactiviteiten van Gruppo Pubblicità Italia overgenomen. Dit bedrijf is in Italië marktleider met uitgaven voor de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De acquisitie via de divisie VNU Business Publishing Europe betreft onder andere het marktleidende weekblad Pubblicità Italia, het maandblad Pubblicità Italia Net, de dagelijkse nieuwsbrief Today Pubblicità Italia en jaar- en adresboeken als Guida Agenzie, Guida Marketing, Media Book Italia en Chi è delle Pubblicità ('Wie is wie' in de Italiaanse communicatiebranche). De Grand Prix Pubblicità Italia is een van de grote evenementen die Gruppo Pubblicità Italia organiseert. De activiteiten zullen onderdeel worden van VNU Business Publications Italia in Milaan. Bij Gruppo Pubblicità Italia werken ongeveer 35 mensen en werd in 2000 een omzet van ongeveer EUR 3,2 miljoen gerealiseerd.

related partner content for mobile comes here

De overname sluit aan bij de strategie van VNU om in bepaalde segmenten van de zakelijke uitgeefmarkt een leidende positie te verwerven en versterkt de aanwezigheid met business-to-business uitgaven en informatie op de Italiaanse markt. VNU heeft in de Verenigde Staten een vooraanstaande positie in de reclame- en mediabranche met uitgaven als Adweek, Brandweek en Mediaweek.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in