Overslaan en naar de inhoud gaan

Vijf vragen aan Brechtje de Leij: 'De retailbranche kan nog veel innoveren'

Brechtje de Leij ontpopte zich afgelopen drie jaar als het 'gezicht' van Nu.nl, Per 1 november gaat ze aan de slag als product director…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

1. Je bent maar erg kort Head of Brand NU.nl geweest (in juni werd ze benoemd). Heb je het gevoel dat je alles hebt kunnen doen wat je wilde?
&;Niet alles. Maar als brand manager heb ik een fantastisch &;15 jaar NU.nl B2B event&;  kunnen neerzetten. En ik heb meegewerkt aan de nieuwe merkstrategie waarbij NU.nl een ‘meer dan nieuws’ platform wordt dat context gedreven, relevante informatie gaat aanreiken. Het is een hele andere kant dan wat ik daarvoor deed (als Head of product development News, R.B.), maar interessant om te doen.
Echter, zoals ik schreef in mijn blog: product development ligt mij toch het meest. En dan mobiel in het bijzonder. Ik kwam toevallig met Ralph (Cohen, oprichter van IceMobile, R.B.) in contact, we dronken een kop koffie en dat klikte goed. Deze baan combineert precies wat ik uiteindelijk toch het allerleukste vind; toffe mobiele oplossingen maken in een wereldwijd opererend bedrijf. Een kans die ik niet kon laten liggen.&;

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in