Vijf vragen aan Brechtje de Leij: 'De retailbranche kan nog veel innoveren'
1. Je bent maar erg kort Head of Brand NU.nl geweest (in juni werd ze benoemd). Heb je het gevoel dat je alles hebt kunnen doen wat je wilde?
'Niet alles. Maar als brand manager heb ik een fantastisch '15 jaar NU.nl B2B event' kunnen neerzetten. En ik heb meegewerkt aan de nieuwe merkstrategie waarbij NU.nl een ‘meer dan nieuws’ platform wordt dat context gedreven, relevante informatie gaat aanreiken. Het is een hele andere kant dan wat ik daarvoor deed (als Head of product development News, R.B.), maar interessant om te doen.
Echter, zoals ik schreef in mijn blog: product development ligt mij toch het meest. En dan mobiel in het bijzonder. Ik kwam toevallig met Ralph (Cohen, oprichter van IceMobile, R.B.) in contact, we dronken een kop koffie en dat klikte goed. Deze baan combineert precies wat ik uiteindelijk toch het allerleukste vind; toffe mobiele oplossingen maken in een wereldwijd opererend bedrijf. Een kans die ik niet kon laten liggen.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid