Overslaan en naar de inhoud gaan

Sex sells: Etos zet toyboy Manuel Broekman in voor handdoekenspaaractie

'Normaal gesproken geeft Manuel Broekman zich niet zo snel bloot.'
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Etos brengt zijn jaarlijkse handdoekenspaaractie voor het voetlicht met acteur-presentator in blote bast.

related partner content for mobile comes here

Bureau Goud Activatie zegt dat Broekman zich normaal gesproken niet zo snel bloot geeft. Maar hij kon de vraag om het "gezicht" van deze campagne te worden niet weerstaan. Lekker hoor!&;

Goud ontwikkelde voor Etos de campagne met middelen als outdoor, print, folders en diverse winkelmaterialen waaronder een lifesize Manuel.

Credits
Opdrachtgever: Etos
Bureau: Goud Activatie
Campagne: Handdoekenspaaractie 2014
Start campagne: 15 september 2014
Creatie: Nico van Scherpenzeel en Roel Verhoeven
Account: Coen Ruseler, Indira Balgobind
Fotografie: Dana van Leeuwen

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in