Sex sells: Etos zet toyboy Manuel Broekman in voor handdoekenspaaractie


Etos brengt zijn jaarlijkse handdoekenspaaractie voor het voetlicht met acteur-presentator Manuel Broekman in blote bast.
Tooibooi_1.jpg
Bureau Goud Activatie zegt dat Broekman zich normaal gesproken niet zo snel bloot geeft. Maar hij kon de vraag om het "gezicht" van deze campagne te worden niet weerstaan. Lekker hoor!'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSheader_300dpi.jpg
Goud ontwikkelde voor Etos de campagne met middelen als outdoor, print, folders en diverse winkelmaterialen waaronder een lifesize Manuel.
Credits
Opdrachtgever: Etos
Bureau: Goud Activatie
Campagne: Handdoekenspaaractie 2014
Start campagne: 15 september 2014
Creatie: Nico van Scherpenzeel en Roel Verhoeven
Account: Coen Ruseler, Indira Balgobind
Fotografie: Dana van Leeuwen
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid