Overslaan en naar de inhoud gaan

Verruimend

Donderdagochtend: drukte en stress op Utrecht Centraal. In de coupé van de trein naar Amsterdam hangt wasgoed. Zeker kleding van een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

"Reacties zijn belangrijk - verruimend@yahoo.co.uk".

related partner content for mobile comes here

Ik mail 'verruimend'. Het antwoord:

"Het project is bedoeld als eye-opener. Mensen bevinden
zich veelal in een constante herhaling van patronen waardoor we al snel niet meer stil staan wat er om ons heen gebeurt. De trein is hier een goed voorbeeld van. Door de actie zijn hopelijk veel patronen - al is het maar voor even - veranderd en mensen misschien
bewust geworden van hun omgeving. 'Reacties zijn belangrijk - verruimend@yahoo.co.uk' is een verwijzing naar de doelstelling.
Het karakter van het project is spontaan en ludiek van aard en gezien de positieve reacties zullen er na deze test waarschijnlijk meer acties volgen. Alles kan zolang alleen het dagelijkse ritme schade oploopt."

Communicatie op z'n mooist.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in