Van Eerde start TopClick


Dat meldt vakblad Adformatie vandaag. Pay per call werkt op dezelfde wijze als pay per click (een click op een online advertentie die bezoekers naar een bepaalde website brengt), met dit verschil dat de adverteerder geen bezoeker op z’n website ontvangt, maar dat consumenten direct via de telefoon contact opnemen.
De adverteerder betaalt een bedrag per telefoongesprek, dat wordt afgeschreven van een ‘beltegoed’ dat de adverteerder kan bestellen.
Bij de start begint TopClick met 1,2 miljoen (vooralsnog gratis) vermeldingen. Die bedrijven kunnen nu al worden gebeld. Over het aantal bedrijven dat uiteindelijk zal overgaan tot aanschaf van een beltegoed, doet Van Eerde geen uitspraken. ‘Maar ik voorzie dat de Gouden Gids last gaat krijgen.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVan Eerde begint TopClick samen met Jan Kooman, oprichter en oud-eigenaar van Freehosting. Zijn directiefunctie wordt overgenomen door Fred Driessen, die overkomt van IDG waar hij werkzaam was als commercieel directeur. Driessen vormt voortaan met Annemiek Verhagen de directie van Tapps.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid