Overslaan en naar de inhoud gaan

UPS opnieuw world's most admired

UPS is door het blad Fortune Magazine uit alle bedrijven in haar sector opnieuw verkozen tot ‘de meest gewaardeerde’ onderneming ter…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De wereldwijde koeriers- en verzenddienst scoorde ook een toptienscore voor vijf van de negen geëvalueerde categorieën. De erkenning door het gerenommeerde tijdschrift volgt na de even prestigieuze notering die vorige week bekend werd gemaakt waarin UPS in de Verenigde Staten voor de twintigste maal op rij werd verkozen tot ‘Amerika’s Meest Gewaardeerde’ onderneming in haar sector. Met een algehele waardering van 8,08 in de lijst van " ’s-Werelds Meest Gewaardeerde" ondernemingen liet UPS de directe concurrentie ver achter zich.

related partner content for mobile comes here

Naast de nummer 1-notering in de categorie ‘verzendindustrie’, scoorde UPS wereldwijd ook het hoogst op het punt van maatschappelijke betrokkenheid. Daarnaast haalde UPS de toptien voor kenmerken als mondialiteit, managementkwaliteit, financiële soliditeit en product- en servicekwaliteit. UPS is actief in meer dan 200 landen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in