Overslaan en naar de inhoud gaan

Jongerenevents overspoeld door drankmerken

De top-20 van de meest actieve sponsors in jongerenevenementen bestaat voor 40 procent uit drankmerken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit een nieuwe editie van de halfjaarlijkse Response Evenementen Monitor. De eerste vijf plaatsen worden geheel door drankmerken gevuld. Hoogste nieuwe binnenkomer op drie is Bacardi (vorig jaar 36ste). Meest actieve sponsor is Coca-Cola met een sponsorship van 33 evenementen. Vorig jaar moest Coca-Cola Heineken nog voor laten gaan. Heineken staat nu op de tweede plaats, Grolsch op de vierde, Dommelsch op de twaalfde, Amstel op de 24ste en Bavaria op de 27ste. Bij de niet-alcoholische merken komen na Coca-Cola, Red Bull, Lipton Ice Tea, Pepsi Cola en AA Drink.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in