Overslaan en naar de inhoud gaan

TTG: Esquire en CosmoGirl

De Telegraaf Tijdschriften Groep (TTG) start een joint venture met Hearst onder de naam TTG Hearst. Eerste doel is de introductie van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De lancering van CosmoGirl! in Nederland is dit najaar gepland. De TTG ziet de introductie van de titel als een belangrijke versterking van haar portofolio in het vrouwenbladensegment. Deze maand introduceert Quote Media Elle Girl.De lancering van CosmoGirl! in Nederland is dit najaar gepland. De TTG ziet de introductie van de titel als een belangrijke versterking van haar portofolio in het vrouwenbladensegment. Deze maand introduceert Quote Media Elle Girl. De lancering van CosmoGirl! in Nederland is dit najaar gepland. De TTG ziet de introductie van de titel als een belangrijke versterking van haar portofolio in het vrouwenbladensegment. Deze maand introduceert Quote Media Elle Girl.

related partner content for mobile comes here

TTG bereikte overeenstemming met Readershouse/Hearst over de overname van de publicatierechten van Esquire op de Nederlandse markt. Esquire wordt hier al ruim dertien jaar uitgebracht. Voor de TTG is Esquire een versterking van de portfolio in het mannenbladensegment, waar ook Man toebehoort. Hearst Magazines International behoudt haar minderheidsbelang in Readershouse/Hearst dat zich meer gaat richten op het exploiteren van gesponsorde uitgaven.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in