TTG: Esquire en CosmoGirl
De lancering van CosmoGirl! in Nederland is dit najaar gepland. De TTG ziet de introductie van de titel als een belangrijke versterking van haar portofolio in het vrouwenbladensegment. Deze maand introduceert Quote Media Elle Girl.De lancering van CosmoGirl! in Nederland is dit najaar gepland. De TTG ziet de introductie van de titel als een belangrijke versterking van haar portofolio in het vrouwenbladensegment. Deze maand introduceert Quote Media Elle Girl. De lancering van CosmoGirl! in Nederland is dit najaar gepland. De TTG ziet de introductie van de titel als een belangrijke versterking van haar portofolio in het vrouwenbladensegment. Deze maand introduceert Quote Media Elle Girl.
TTG bereikte overeenstemming met Readershouse/Hearst over de overname van de publicatierechten van Esquire op de Nederlandse markt. Esquire wordt hier al ruim dertien jaar uitgebracht. Voor de TTG is Esquire een versterking van de portfolio in het mannenbladensegment, waar ook Man toebehoort. Hearst Magazines International behoudt haar minderheidsbelang in Readershouse/Hearst dat zich meer gaat richten op het exploiteren van gesponsorde uitgaven.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid