Tv-zenders VS missen miljoenen aan reclamegeld
Televisiezenders in de Verenigde Staten hebben ´honderden miljoenen dollars` verloren met hun besluit om geen commercials uit te zenden…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Hoewel de zenders zeggen geen spijt te hebben van hun beslissing, kan het een verergering betekenen van de toch al afnemende advertentiemarkt in de VS. Researchbedrijf Myers Reports rekende uit dat de zes networks - CBS, NBC, ABC, Fox, WB en UPN ‒ plus de cable news channels CNN, MSNBC, CNBC, MSNBC, gezamenlijk dagelijks 40 miljoen dollar aan reclamegeld mislopen. Volgens Myers betekent dit een ´verschrikkelijke slag voor de media-economie` (Campaign).
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid