Overslaan en naar de inhoud gaan

Triade Media wordt de exclusieve verkoopagent van kinderzender Boomerang

Triade Media vertegenwoordigt al een aantal jaren Cartoon Network, net als Boomerang onderdeel van Turner Broadcasting.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vanaf februari 2015 wordt kinderzender Boomerang opengesteld voor advertising voor de Nederlandse markt. Triade Media wordt de exclusieve verkoopagent van de zender. Triade Media vertegenwoordigt al een aantal jaren Cartoon Network, tevens onderdeel van Turner Broadcasting.

related partner content for mobile comes here

Turner Broadcasting System heeft vorig jaar aangekondigd dat Boomerang, hun tweede flagship kinderzender, opnieuw wordt gelanceerd als een wereldwijd, volledig geanimeerd en op de jeugd gericht netwerk. Triade Media zegt dat de herpositionering vasthoudt aan de line-up van tijdloze en hedendaagse cartoons die geschikt is voor de hele familie.

Het uitzendschema van Boomerang wordt gekenmerkt door populaire tekenfilms zoals Tom & Jerry, Looney Tunes, Garfield en Scooby-Doo die uit ’s werelds grootste animatiebibliotheek afkomstig zijn – Warner Bros., Hanna-Barbera, Cartoon Network en MGM Studios met televisieseries, specials en bioscoop- en kortfilms. Triade Media zegt dat Boomerang ook een nieuwe on-air look  introduceert. &;De zender biedt voor de eerste keer exclusieve en originele content aan via zijn 13 internationale feeds.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in