Overslaan en naar de inhoud gaan

Transformatie Marconi wereldwijd naar Grey

Marconi heeft Grey Advertising gekozen voor het behandelen van haar wereldwijde reclameaccount van ruim 150 miljoen gulden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het gaat om het communiceren van de ‘transformatie’ van een leverancier voor militaire doeleinden naar een telecom- en IT-gigant. De bureaus in Londen en New York zullen de opdracht delen. Het Britse concern wil zich met name in de Amerikaanse markt profileren als concurrent van Nortel, Cisco en Lucent. Bij Grey en Marconi bevestigde niemand het bericht aan Campaign, maar bronnen melden dat Grey het account heeft gewonnen ter faveure van Bates. D'Arcy en Young & Rubicam zouden eveneens mee hebben gedaan aan de pitch. Marconi was vroeger leverancier van apparatuur aan de Britse strijdkrachten.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in