Transformatie Marconi wereldwijd naar Grey
Marconi heeft Grey Advertising gekozen voor het behandelen van haar wereldwijde reclameaccount van ruim 150 miljoen gulden.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het gaat om het communiceren van de ‘transformatie’ van een leverancier voor militaire doeleinden naar een telecom- en IT-gigant. De bureaus in Londen en New York zullen de opdracht delen. Het Britse concern wil zich met name in de Amerikaanse markt profileren als concurrent van Nortel, Cisco en Lucent. Bij Grey en Marconi bevestigde niemand het bericht aan Campaign, maar bronnen melden dat Grey het account heeft gewonnen ter faveure van Bates. D'Arcy en Young & Rubicam zouden eveneens mee hebben gedaan aan de pitch. Marconi was vroeger leverancier van apparatuur aan de Britse strijdkrachten.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid