Tijdschrift voor Marketing genomineerd voor Mooiste Cover 2009
Leuk nieuws: Tijdschrift voor Marketing is genomineerd voor Mooiste Cover 2009 in de categorie Vakbladen!
Het gaat om editie nr. 2, februari. 2009 met als thema: design in 2009: tussen recessie en accountability.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Fotograaf van het coverbeeld is Lars van den Brink.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaMedia Facts organiseert de verkiezing voor mooiste cover.
De Media Facts' vakjury over de cover van TvM: ‘Treffende metafoor voor het verbeelden van de coverstory. Zo eenvoudig kan het zijn. Duidelijke lijn, goed op het thema.’
Zie hier de andere genomineerden.
De overall-winnaar en de winnaars in de categorieën Vakbladen en Diversen worden in februari 2010 bekendgemaakt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid