Tijdschrift voor Marketing genomineerd voor Mooiste Cover 2009
Leuk nieuws: Tijdschrift voor Marketing is genomineerd voor Mooiste Cover 2009 in de categorie Vakbladen!

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het gaat om editie nr. 2, februari. 2009 met als thema: design in 2009: tussen recessie en accountability.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Fotograaf van het coverbeeld is Lars van den Brink.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMedia Facts organiseert de verkiezing voor mooiste cover.
De Media Facts' vakjury over de cover van TvM: ‘Treffende metafoor voor het verbeelden van de coverstory. Zo eenvoudig kan het zijn. Duidelijke lijn, goed op het thema.’
Zie hier de andere genomineerden.
De overall-winnaar en de winnaars in de categorieën Vakbladen en Diversen worden in februari 2010 bekendgemaakt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid