Overslaan en naar de inhoud gaan

The end of Dynamic naming...

Afgelopen week werd bekend dat het 2010 haar naam heeft veranderd in SSSS & Orchestra. Jammer! Op het gebied van visuele identiteiten…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Afgelopen week werd bekend dat het haar naam heeft veranderd in . Jammer!
Op het gebied van visuele identiteiten komt het al steeds vaker voor dat het logo niet statisch, maar dynamisch is. De huisstijl kan dus veranderen en zich aanpassen. Het ene logo/huisstijl gaat daar in dan het ander. zijn sterk in opkomst, maar het blijft vaak bij logo's en de huisstijl. Tot in 2008 toen er een nieuw bureau was dat jaarlijks haar naam veranderde. In zeker opzicht een dynamische naam. Elk jaar kreeg het bureau de naam het van dat jaar. Dus in 2009 heette het bureau 2009 en dit jaar was de naam 2010. Tot 1 juni, want toen veranderde de opvallende en dynamische naam in de totaal nietszeggende en onbegrijpelijke naam SSSS & Orchestra.

related partner content for mobile comes here

Ik vraag mij af waarom. Hoogstwaarschijnlijk heeft het er mee te maken dat een aantal mensen bij het bureau en er een aantal nieuwe mensen zijn aangetreden. Een verandering van visie en eigendom. Vaak een reden om ook de naam te veranderen. Wel jammer als je het mij vraagt, want 2008/ 2009 / 2010 was het eerste bedrijf dat ik ken dat flexibel was met haar naam. Een statement dat toen paste bij het bureau. Ik ben benieuwd of er een vervolg op dit gebied komt en of er bedrijven zijn die dit ook durven. Of zijn die er al en zie ik ze over het hoofd?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in