
De campagne toont portretten van vlijmscherp geklede mannen. Het complete plaatje klopt, totdat je oog valt op een paar eigenzinnige details die aantonen dat deze mannen niet bang zijn om zich tijdens een chique gelegenheid vies te maken voor een spelletje rugby.
De lancering van Van Gils Elite was tijdens de StrongmanRun, waar 6 mannen de ‘Elite man’ in zichzelf los lieten door in kostuum het modderige parcours te trotseren.
VAN GILS ELITE
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROS(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWCredits:
Bureau: The Communication Company (TCC)
Creatie: Roy Schellekens, Hans van Mook
Strategie: Antal van Pelt, Cees Faes
Account: Fenna de Man
Van_Gils_Elite_Key_visual_A4_staand_LR.jpg
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee