Overslaan en naar de inhoud gaan

SPOT levert prognoses via TIP

Via de nieuwe versie van de TIP-server die vandaag live is gegaan, kunnen adverteerders en bureaus vanaf nu ook de ingekochte GRP's…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vanaf 30 mei bieden de zenders die verbonden zijn aan , het Nederlandse marketingcentrum voor televisiereclame, via ook de prognoses en behaalde GRP’s (gross rating points) van de doelgroepen waarop de campagnes zijn ingekocht. Hiermee wordt de TIP-server voor een grotere groep gebruikers interessant.

related partner content for mobile comes here

TIP is een site voor tv-specialisten, vertegenwoordigers van Nederlandse media- en reclamebureaus en geïnteresseerden in de inkoop van tv-reclame.

Aan de TIP-website is een applicatie gekoppeld waarmee ingekochte TV schema’s bekeken en gedownload kunnen worden. Deze TIP server is ontwikkeld voor mediabureaus of adverteerders die niet beschikken over de mediaplanningssoftware van Mediaview.

SPOT verzorgt informatie over televisie als reclamemedium, biedt services ten behoeve van adverteerders en vertegenwoordigt de belangen van de reclamebedrijven van de televisiezenders.

In SPOT participeren de volgende organisaties: Ster, Discovery Networks Benelux, ORN, RTL Nederland, FOX Channels Benelux, AT5, SBS Broadcasting, Disney Channels Benelux, BE VIACOM Benelux, Eurosport, Eredivisie Live, Sport1 en NBCUniversal.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in