Overslaan en naar de inhoud gaan

Spar zet supermarktondernemer centraal op nieuwe online platform

Het gezicht van de ondernemer, dat letterlijk in beeld komt op de boodschappensite, moet voor een vertrouwd gevoel zorgen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Spar lanceert een sneller en gebruiksvriendelijker online platform, dat (ook) bruikbaar is op alle mobiele devices. De uitstraling is aangepast aan de nieuwe huisstijl die Spar begin dit jaar heeft doorgevoerd. De belangrijkste eigenschap van de boodschappensite is het lokale buurtgevoel dat het moet oproepen. Zodra de klant een winkel heeft geselecteerd komt het gezicht van de ondernemer letterlijk in beeld. Spar stelt: ‘Dat zorgt voor een vertrouwd gevoel.’

related partner content for mobile comes here

Betreffende winkel
Online bestellingen op www.spar.nl komen dan ook rechtstreeks bij de betreffende winkel binnen. Spar: ‘Doordat de winkel de bestelling zelf afhandelt, blijft het persoonlijke contact geborgd.’ De te bestellen producten zijn afgestemd op het assortiment van de door de consument gekozen winkel.

Gemak
Voor het overige speelt gemak volgens Spar een prominente rol op het nieuwe online platform. ‘De klant kan eenvoudig herhaalbestellingen doen door gebruik te maken van de boodschappenlijst-functie, of door voorgaande bestellingen opnieuw in één keer in het winkelmandje te plaatsen. Daarnaast is het mogelijk om onder één account verschillende afleveradressen in te voeren. Hiermee is er gedacht aan het gemak van bestellen voor zorginstellingen, bedrijven en mantelzorgers.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in