Overslaan en naar de inhoud gaan

Memo2 legt fundament voor House of Measurement (HOME)

HOME moet de verzamelplek worden van business en educatie op het gebied van media en marketing measurement.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Initiatiefnemer Marcel Vogels (MeMo2) legt uit dat HOME is ontstaan vanuit de intentie om adverteerders te helpen bij media, marketing of business transformatieprocessen. En wel door een complete bundeling te bieden van kennis, competenties, techniek en data.

related partner content for mobile comes here

 

HOME moet bedrijven samenbrengen met specialistische kennis op uiteenlopende terreinen, zoals dsp’s/dmp's, crossmedia brand en performance tracking, performance modeling, datascience, business intelligence en cross-device analytics. Daarnaast is er ruimte voor communicatiewetenschappers, econometristen en data-scientists vanuit samenwerkingen met diverse universiteiten en HBO’s.

 

HOME is gevestigd in een monumentaal pand aan de Vondelstraat in Amsterdam, waar ruimte is voor ruim 75 specialisten. De huidige basis bestaat uit MeMo2, maar complementaire specialisten zullen worden momenteel  toegevoegd. Het MeMo2 DataScience Center in Groningen blijft intact, al worden delen hiervan naar HOME gehaald. 

 

Meer informatie is binnenkort te vinden op de website en Facebook-pagina. Hier is tevens een agenda te vinden van colleges, inspiratiesessies en workshops die HOME gaat organiseren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in