Sorrell: ‘2004 wordt beter, ook met oorlog’
Deze keer komt WPP-baas sir Martin Sorrell met goed nieuws: 2004 zal een duidelijke verbetering in reclamebestedingen te zien zijn. Ook al…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Sir Martin sprak op een conferentie in Seoul. Hij vertelde Reuters dat een oorlog steeds is meegenomen in de berekeningen. Sorrells positivisme is vooral gestoeld op het feit dat er in 2004 grote evenementen plaatsvinden, zoals de Olympische Spelen in Athene en de Amerikaanse presidentsverkiezingen. Sorrell is nog niet positief over 2003, in tegenstelling tot andere experts. Daar hield hij zich in Seoul wederom aan vast (Campaign).
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijClustercoördinator Energiezuinig Wonen
Milieu CentraalSenior communicatieadviseur
Gemeente Delft
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid