SKO verlengt contract met Intomart gfK
Het contract is verlengd tot en met 2015.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Intomart GfK zal ook in 2014 en 2015 het televisiekijkgedrag meten voor SKO (Stichting Kijkonderzoek).
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In 2010 werd een driejarig contract afgesloten tussen SKO en Intomart GfK met een optie voor een verlenging van 2 jaar (periode 2011-2015).
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOp basis van goede prestaties de afgelopen jaren heeft SKO besloten om ook de laatste twee jaar van dit contract te laten ingaan. Deze tussentijdse evaluatie maakte onderdeel uit van de gemaakte afspraken.
In januari werd Paul van Niekerk benoemd tot directeur van Intomart GfK. Hij volgt Leendert van Meerem op, die per april met pensioen is gegaan.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid