Overslaan en naar de inhoud gaan

Shell blijft aantrekkelijkste werkgever

Shell is ondanks alle commotie rond de oliereserves, nog steeds de aantrekkelijkste werkgever. Datblijkt uit onderzoek over de eerste helft…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor ruim 60 procent van de Nederlandse beroepsbevolking is een goede reputatie van de werkgever een belangrijke overweging bij de keuze van een baan. Een goed imago is daarom voor een bedrijf erg belangrijk.
Het olieconcern werd het eerste halfjaar gevolgd door de politie, Philips en KPN.

related partner content for mobile comes here

Het imago van Shell is wel iets aangetast door de gebeurtenissen rond de oliereserves. 13 procent van de ondervraagdenonderschreef de stelling "Na alle commotie van de afgelopen maanden ben ik minder geneigd om een baan bij Shell teaccepteren dan vroeger". Maar 53,5 procent zei het niet met de stelling eens te zijn.

Op de ranglijst van Nederlands meest favoriete werkgever stegen Ahold, Randstad, de VN, Dierenbescherming en CMG delaatste tijd. Werkgevers die aan populariteit inboetten zijn Artsen zonder Grenzen, Amnesty International, Vodafone en IBM. (ANP)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in