Shell blijft aantrekkelijkste werkgever


Voor ruim 60 procent van de Nederlandse beroepsbevolking is een goede reputatie van de werkgever een belangrijke overweging bij de keuze van een baan. Een goed imago is daarom voor een bedrijf erg belangrijk.
Het olieconcern werd het eerste halfjaar gevolgd door de politie, Philips en KPN.
Het imago van Shell is wel iets aangetast door de gebeurtenissen rond de oliereserves. 13 procent van de ondervraagdenonderschreef de stelling "Na alle commotie van de afgelopen maanden ben ik minder geneigd om een baan bij Shell teaccepteren dan vroeger". Maar 53,5 procent zei het niet met de stelling eens te zijn.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOp de ranglijst van Nederlands meest favoriete werkgever stegen Ahold, Randstad, de VN, Dierenbescherming en CMG delaatste tijd. Werkgevers die aan populariteit inboetten zijn Artsen zonder Grenzen, Amnesty International, Vodafone en IBM. (ANP)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid