Overslaan en naar de inhoud gaan

Search tot in 2015: deel 1

Geïnspireerd op een post van Pandia hier een summary hoe Internet en Search zich tot in 2015 zou kunnen ontwikkelen:
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het ouderwetse text search bestaat nog steeds in 2015. De Google resultaten bestaan nog steeds uit blauwe HTML linkjes op een serene witte achtergrond. Google, Yahoo! en Ask zijn de belangrijkste spelers naast de sterk gegroeide en Scandinavische .

related partner content for mobile comes here

Personal search
ontwikkeld zich snel vanaf 2007. Eenmaal ingelogd leren zoekmachines van je Search gedrag, welke worden ingedeeld in jouw persoonlijke favoriete onderwerpen. Resultaten die hiermee in deze clustering vallen scoren hoger. Door goed bij te houden hoe lang de gebruiker op een doorgeklikte pagina blijft worden een indeling gemaakt tussen kwalitatieve sites en de 'bad neighbourhoud'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in