Overslaan en naar de inhoud gaan

‘SBS heeft twee jaar nodig’

SBS Broadcasting krijgt in 2012 een kapitaalinjectie. Maar het heeft ook tijd nodig, zegt Georgette Schlick, de nieuwe CEO van SBS.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

SBS heeft twee jaar nodig om ‘back on track’ te komen. Dat zegt , de net aangetreden CEO van SBS Broadcasting in een interview in Adformatie deze week. Schlick: ‘Er komt in 2012 een behoorlijke kapitaalinjectie. Maar behalve geld is ook tijd nodig. En die tijd krijgen we ook van de aandeelhouders.’ Schlick zegt dat ze duidelijk tegen iedereen gezegd dat men niet over een half jaar aan haar bureau moeten komen staan met de vraag “Waar blijft het nou?”.

related partner content for mobile comes here

Volgende week woensdag presenteert SBS de plannen voor 2012. Schlick zegt daar vooral verwachtingen te willen managen. Schlick: ‘Beloftes die we niet konden waarmaken, hebben we al genoeg gedaan. We hebben overpromised en underperformed.’ SBS had volgens Schlick in het verleden niet moeten zeggen dat het beter zou gaan presteren, omdat het dat niet kon waarmaken. Dat had te maken met het feit dat veel in het teken stond van de verkoop van de broadcaster. Schlick: ‘Nu staan echter alle lichten op groen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in