Samsung wint Gouden Pauw bij POP Awards


Zilver voor het beste instore communicatiemateriaal werd toegekend aan de ‘Heineken Extra Cold display; de Bronzen Pauw werd in de wacht gesleept door Philips DAP met de ‘Coolskin floordisplay’.
In de categorie Jong Talent Prijs wonnen Nienke Goossen van het ROC Twente en Carri Harwig van het Vakcollege CIBAP uit Zwolle een Gouden Pauw. Mia Media werd uitgeroepen tot beste digital instore media concept van 2007.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS’Het winnen van een Gouden, Zilveren of Bronzen Pauw betekent waardering van het hele vakgebied voor instore marketing en mag gezien worden als bekroning voor al het werk dat de ontwikkeling van instore materiaal met zich meebrengt’, zegt Bram Nauta, algemeen manager Popai Benelux.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid