Samenwerking Heineken en Foursquare
Heineken is een samenwerking met het mobiele platform Foursquare aangegaan als aanvulling op het e-spaarprogramma op Heineken.nl.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Door met de Foursquare app op de mobiele telefoon in te checken bij een horecagelegenheid waar Heineken op de tap staat worden automatisch Heineken e-tjes verdiend. Deze e-tjes zijn te besteden aan aanbiedingen als tickets voor uitverkochte concerten en VIP-kaarten voor feesten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De Heineken locaties zijn te herkennen aan het Foursquare logo in de Kroegzoeker op www.heineken.nl/kroegzoeker. Internetbureau Virtual Affairs realiseerde de koppeling tussen Foursquare en Heineken.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSRalph Rijks, marketingmanager Heineken Nederland: 'Klanten konden op Heineken.nl al sparen voor bijzondere privileges, maar door deze samenwerking wordt het sparen van e-tjes ook een sociale bezigheid.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid