
Door met de Foursquare app op de mobiele telefoon in te checken bij een horecagelegenheid waar Heineken op de tap staat worden automatisch Heineken e-tjes verdiend. Deze e-tjes zijn te besteden aan aanbiedingen als tickets voor uitverkochte concerten en VIP-kaarten voor feesten.
De Heineken locaties zijn te herkennen aan het Foursquare logo in de Kroegzoeker op www.heineken.nl/kroegzoeker. Internetbureau Virtual Affairs realiseerde de koppeling tussen Foursquare en Heineken.
Vacatures
Communicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACreatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersChannel Marketing Manager Project Business
SomfyRalph Rijks, marketingmanager Heineken Nederland: 'Klanten konden op Heineken.nl al sparen voor bijzondere privileges, maar door deze samenwerking wordt het sparen van e-tjes ook een sociale bezigheid.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee