Overslaan en naar de inhoud gaan

Samenwerking Heineken en Foursquare

Heineken is een samenwerking met het mobiele platform Foursquare aangegaan als aanvulling op het e-spaarprogramma op Heineken.nl.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Door met de app op de mobiele telefoon in te checken bij een horecagelegenheid waar Heineken op de tap staat worden automatisch Heineken e-tjes verdiend. Deze e-tjes zijn te besteden aan aanbiedingen als tickets voor uitverkochte concerten en VIP-kaarten voor feesten.

related partner content for mobile comes here

De Heineken locaties zijn te herkennen aan het Foursquare logo in de Kroegzoeker op . Internetbureau Virtual Affairs realiseerde de koppeling tussen Foursquare en Heineken.

Ralph Rijks, marketingmanager Heineken Nederland: 'Klanten konden op Heineken.nl al sparen voor bijzondere privileges, maar door deze samenwerking wordt het sparen van e-tjes ook een sociale bezigheid.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in