
De winkels staan in Shanghai en Chongqing, maar meer winkels volgen snel. WE wil over vijf jaar 200 kledingwinkels in China hebben. Het plan is dat dit jaar al tien tot vijftien winkels de deuren openen.
De retailer wil met de uitbreiding een verdubbeling van de omzet realiseren. China zou veel kansen bieden door de snelle opkomst en groei van de middenklasse in dit land. Andere modeketens als H&M, Zara en Esprit vestigden zich er om die reden al eerder.
Vacatures
Marketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.comDe collecties in de Chinese winkels zijn grotendeels gelijk aan die in Europa. Wel zijn ze aangepast aan de Chinese markt. Het gaat daarbij om maatvoering en seizoensinvloeden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee