Overslaan en naar de inhoud gaan

Red Urban gaat los met de introductiecampagne van KNIPPR

KNIPPR - de nieuwe dienst van T-Mobile - wil de tv-markt openbreken met kabelvrije, interactieve tv.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Red Urban en KNIPPR ontwikkelden samen de introductiecampagne ‘Ga Los’. Hierin daagt KNIPPR de consument uit om los te komen van de traditionele tv-aanbieders en de kabel door te knippen. KNIPPR richt zich voornamelijk op een nieuwe generatie kijkers die zelf willen bepalen wat, waar, wanneer en hoe ze tv kijken.

related partner content for mobile comes here

Robin Meekel (Creative Lead Red Urban): &;Ga los staat voor de vrijheid en controle over jouw tv-ervaring. Niet meer vast aan de kabel. En ook niet meer betalen voor tientallen zenders waar je nooit naar kijkt, zoals ZDF of Rai Uno.&;

Angelique Smit (communicatiemanager KNIPPR) : &;Red Urban heeft laten zien een sterk creatief bureau te zijn dat in staat is geweest om de merkidentiteit van KNIPPR vorm te geven op een manier die naadloos aansluit op de propositie. KNIPPR ontbundelt en wil de vrijheid weer teruggeven aan de consument. De afgelopen maanden heeft Red Urban ons op meerdere fronten uitgedaagd om het anders te doen dan de rest en we zijn dan ook erg trots op het eindresultaat.&;

Patrick van Haperen (Creative Lead Red Urban): &;Het hele traject is een mooi voorbeeld van hoe bureau en klant samen in de start-up modus springen om tot een bijzondere campagne te komen.&;

Op vrijdag 1 juli maakt Nederland met een 25” TVC roadblock kennis met KNIPPR.


Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.


TVC


Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.


Bioscoopcommercial

Opdrachtgever: KNIPPR / T-Mobile
Contactpersonen: Johan Trouwborst, Angelique Edgar-Smit, Tisha van Lammeren
Bureau: Red Urban & Etcetera
Creatie: Robin Meekel, Patrick van Haperen, Ben Imhoff
Business Director: Sjoerd van Loon
Strategie: Bas Vroonland
Campaign Producers: Thamara van Trappe, Fabienne Molleman, Denise Croeze.
Remko Esser
Design: Michiel Koorstra Remco van Zaanen
Fotografie: Jaap Vliegenthart
Productiemaatschappij: Revolver Amsterdam
Executive producer: Raymond van der Kaaij
Productie: Petra Keijser, Marlies Huisman
Regisseur: André Amsterdam
DOP: François Starr
CGI & VFX: Wout Tengrootenhuysen
Editing: Nicolas Vantomme
Music composing & Sounddesign: Thomas Houthave, Klankwerk

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in