Rabobank wint Nima Marketing Jaarprijs
Rabobank is er volgens de jury in geslaagd om persoonlijk en klantgericht te blijven terwijl het merk tegelijkertijd is uitgegroeid tot één van de grootste banken op de Nederlandse markt.
‘De organisatie is niet bang om innovatief bezig te zijn en heeft dat bewezen met de introductie van baanbrekende concepten, zoals Rabo Mobiel, Rabo TV en innovaties op de hypotheekmarkt. De marktleider in hypotheken toont daarmee lef en durf. Daarnaast houdt de bank zich vast aan haar eigen overtuigingen en is daarmee uiterst succesvol. Tegen de marktbeweging in blijft Rabobank geloven in het aanhouden van bankkantoren en heeft daarmee online en persoonlijke communicatie prima weten te combineren. De jury kijkt met spanning uit naar de spannende overstap van Jochem naar Fatima.’
Karin Hille, directeur marketing particulieren, nam de prijs in ontvangst uit handen van juryvoorzitter Herwin van den Berg (Heineken) en Nima-voorzitter Muriël Arts (KPN) tijdens het Nima-gala in het Utrechtse hoofdkantoor van Mercedes.
Rabobank Albert Heijn (vooraf volgens velen de favoriet) en het nieuwe muziekconcept Sellaband.
Zie ook Adfoblog.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid