Prepare for 2019: Social Performance Deepdive als totaalrapport over jouw merk & concurrenten
Bij Merkle helpen we de mooiste merken en bedrijven onweerstaanbare persoonlijke klantervaringen over platformen en apparaten heen te creëren, die leveren wat klanten willen, verwachten en hen af en toe zelfs verrast. We combineren CRM, Media en Creativiteit om marketing echt mensgericht te maken. Altijd gedreven door data, ondersteund door technologie, bewezen door prestaties en gevoed door creativiteit. Merkle is onderdeel van dentsu.
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/6cb4bd97-0a0a-5d55-8195-87fc9fcdd28c/article/78/e0/78e0d666-fc5c-4582-9f3c-ea53cbc84281/opening_image/opening_image_hero/2018-09_02_FB_A_Social_Performance_Deepdive_0.png)
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/6cb4bd97-0a0a-5d55-8195-87fc9fcdd28c/article/78/e0/78e0d666-fc5c-4582-9f3c-ea53cbc84281/opening_image/opening_image_hero/2018-09_02_FB_A_Social_Performance_Deepdive_0.png)
Ben jij al klaar voor 2019?
Het einde van het jaar nadert, wat betekent dat iedereen zich buigt over een nieuwe of aangescherpte strategie voor 2019. Dan is het wel lekker om te weten waar je staat als social brand of business. Wij gaan je daarbij helpen. Meld je aan voor de Social Performance Deepdive: een compleet op maat assessment waarin alle social data van jouw merk én vijf concurrenten wordt weergegeven.
Connecting the dots
In de deepdive verbinden we alle social data op een slimme manier aan elkaar. Want het blijft een uitdaging voor merken om overzicht te krijgen over het hele ecosysteem. Zo tonen we hoe je merk performt op de belangrijkste, voor jullie relevante, KPI’s. Alles gebaseerd op jullie paid, owned, earned media en dus de kanalen waar jullie je op focussen. Met een complete mix aan tools brengen we je performance in kaart. Zo gebruiken we native social platforms, listening tools, social performance tools, visual listening tools en online bereiksonderzoeken.
Insights-driven consultancy
Het totaalpakket aan insights wordt visueel aantrekkelijk weergegeven, zodat het begrijpelijk is en interessant om interne awareness te realiseren van de rol van social media. Daarnaast vertalen we de insights naar concrete acties, zodat dit rapport geldt als een mooie kick-start voor 2019!
Interesse? Meld je nu aan.
Interesse in de Social Performance Deepdive? Mooi! Onze Research & Insights manager en Consultant komen langs om te bepalen welke opzet en grootte bij jouw organisatie past. Meld je hier aan of neem contact op met Stijn Statz: stijn@yoursocial.agency. Bellen mag natuurlijk ook: +3176 888 30 50.
Bij Merkle helpen we de mooiste merken en bedrijven onweerstaanbare persoonlijke klantervaringen over platformen en apparaten heen te creëren, die leveren wat klanten willen, verwachten en hen af en toe zelfs verrast. We combineren CRM, Media en Creativiteit om marketing echt mensgericht te maken. Altijd gedreven door data, ondersteund door technologie, bewezen door prestaties en gevoed door creativiteit. Merkle is onderdeel van dentsu.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidSuch an interesting read! My team would learn a lot just by reading this. I am using one of the best cloud security tools, and I love it.