Overslaan en naar de inhoud gaan

Picnic: focus op urbanisatie

Picnic verhuist naar een andere locatie. Ook inhoudelijk gooit de organisatie van het festival het dit jaar over een andere boeg.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In een maakt de organisatie bekend dat het concept van het jaarlijkse Picnic festival in een aantal opzichten is aangepast. De meest in het oog springende verandering is die van locatie. Na jaren te zijn gehuisvest op het Westergasterrein, gaat de zesde editie (van 14 tot en met 16 september) plaatsvinden op het NDSM terrein.

related partner content for mobile comes here

Zeker zo opvallend is de inhoudelijke verschuiving. Lag de nadruk de voorgaande jaren op het snijvlak van innovatie en creatie, dit jaar zal Picnic zich meer in het bijzonder richten op stedelijke ontwikkelingsproblematiek. Onder het motto 'Urban Futures' zal het festival verschillende ubanisatie scenario's onderzoeken. Het overkoepelende thema blijft creativiteit en technology.
.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in