Overslaan en naar de inhoud gaan

Pandora kiest voor Carat Amsterdam

Het sieradenmerk Pandora heroriënteerde zich op een nieuw mediabureau in Nederland.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Over de keuze voor Carat zegt Melvin Spaargaren, managing director van Pandora: &;We heben in Nederland de afgelopen een transitie gemaakt van een wholesale- naar een meer retail gedreven organisatie met daarbij een aansluitende kwalitatieve distributie. Alles draait hierbij om zo goed mogelijk in te spelen op de persoonlijke behoefte van onze klant. Dat doen we met de eigen “concept stores” in Nederland en de onlangs gelanceerde webshop, waarbij de omnichannel gedachte centraal staat. Carat gaat bijdragen aan de kernwaarden van ons merk en deze overbrengen aan onze klant.&;

Sander Fauth, managing director Carat: &;Wij hebben een team samengesteld dat in staat is om het gat te dichten tussen merk en conversiedenken en de dynamiek van digitale en fysieke touchpoints begrijpt. Hiermee zijn wij in staat om voor Pandora de communicatie en resultaten te optimaliseren.&;

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in