Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe slogan voor Rotterdam: Make it Happen

Payoff vervangt ‘Rotterdam World Port World City’
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Gemeente Rotterdam, het Havenbedrijf, de Erasmus Universiteit en Rotterdam Partners gaan onder de gezamenlijke pay off ‘Make it Happen’ samenwerken om de havenstad ‘sterker op de kaart te zetten’.

related partner content for mobile comes here

Dat maakten de vier partijen vandaag bekend. Burgemeester Aboutaleb zei dat door de samenwerking meer slagkracht ontstaat om Rotterdam als geheel te laten zien: ‘Als grensverleggende wereldstad willen we de aantrekkingskracht van Rotterdam blijven vergroten, ook internationaal.‘

De nieuwe slogan vervangt ‘Rotterdam World Port World City’. Volgens Aboutaleb was het nadeel van de oude slogan was dat die vooral op de haven was gericht en niet op de universiteit.

TenaLady

De vier partijen noemen het in hun persbericht ‘uniek’ dat ze op deze manier het ‘merk’ Rotterdam gaan versterken. &;Make it Happen&; past goed bij Rotterdam, stellen ze.

De slogan zelf is overigens minder uniek; drie maanden geleden begon met dezelfde payoff.

Foto Herry Wibisono

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in