Overslaan en naar de inhoud gaan

Op de wijnfles zetten waarom je hem cadeau geeft

50 Reasons & 30 Wishes: een persoonlijke boodschap op de wijnfles.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Consumenten kunnen op de flessen biologische wijn van  zelf een of meerdere redenen aangeven waarom ze deze wijn kopen en/of cadeau geven, of een wens aanvinken die ze de ontvanger willen meegeven.

related partner content for mobile comes here

50 reasons is een Sauvignon Blanc, 30 Wishes een Tempranillo.

Deze wijnen van Derrick Neleman (ex-By the Grape) zijn vanaf de derde week januari 2015 verkrijgbaar bij Hema.

Vanessa Borgmeyer, categorie manager Wijn & Food Hema meent dat met ‘50 Reasons & 30 Wishes een fles wijn een onderscheidend cadeau wordt door de bijzondere vormgeving met een knipoog.’

Het is de bedoeling dat op termijn de flessen wijn ook in andere Europese landen (zoals Zweden, Spanje, Frankrijk en Duitsland) te koop zullen zijn.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in