Omzet thuiswinkelbranche naar 2,5 miljard


Nederland is daarmee het vierde Europese land als het gaat om thuiswinkelomzet, na Duitsland, Groot-Brittannië en Frankrijk, meldt Thuiswinkel.org na onderzoek van Blauw Research. De omzetstijging in de thuiswinkel branche in 2003 is met ruim 14 procent opvallend te noemen in vergelijking met de ‒3 procent daling in de reguliere detailhandel. Het aandeel van de totale thuiswinkelbranche in 2003 ten opzichte van de totale Nederlandse detailhandelsomzet bedraagt inmiddels 3 procent (2,7 procent in 2002). Het aandeel van de thuiswinkelbranche ten opzichte van de non-food retail bedraagt nu 5,3 procent (4,4 procent in 2002).
De meer dan 150 leden van de branchevereniging Thuiswinkel.org vertegenwoordigen zo'n 70% van de totale Nederlandse thuiswinkelmarkt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid