Overslaan en naar de inhoud gaan

Nominaties Mercurs bekend

Elle (Hachette), Girlz! (Audax), Grazia (Sanoma Uitgevers), Hollands Diep (Weekbladpers) en Quest (G+J) strijden dit jaar om de Mercur…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vorig jaar won Libelle deze titel. Genomineerd voor Lancering van het Jaar zijn Flow (Sanoma) en Hoe overleef ik (Weekbladpers). Voor de titel Hoofdredacteur van het Jaar gaat het tussen Linda de Mol en Jildou van der Bijl van Linda (Mood for Magazines), Hilmar Mulder van Grazia (Sanoma), Cécile Narinx van Elle (Hachette), Franska Stuy van Libelle (Sanoma) en Erwin van der Zande van Bright (Veen).

related partner content for mobile comes here

Kandidaat voor de titel Crossmediaal concept van het Jaar zijn Automotiv 360 graden (AutoWeek, Sanoma), Taptoe tijdschrift + (Blink) en Woonbeurs Amsterdam (Woon- en buitenbladen, Sanoma). De prijs voor Artdirection van het Jaar gaat naar een van de Sanoma-uitgaven Flair, Kijk of Margriet, of naar Opzij (Weekbladpers).

Voor de Marketingactie van het Jaar zijn genomineerd: Elle (Zoek de gouden pump), Glamour (Detox your wardrobe), l’Homo (Linda) en Oog (verkiezing mooiste naaktschilderij, Rijksmuseum).

Tijdens het twaalfde , op 10 december in Aalsmeer, worden ook Mercurs uitgereikt voor de beste Tijdschriftcover, Tijdschriftenretailer en Tijdschriftreportage van het Jaar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in