Overslaan en naar de inhoud gaan

Noise ontwikkelt campagne voor Donald Duck

‘Alles is leuker met Donald Duck’ verschijnt op tv, online en outdoor.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe merkcampagne verbindt de uiteenlopende online en printproducten waarmee het portfolio van het 63 jaar oude  de afgelopen jaren is uitgebreid.

related partner content for mobile comes here

Het idee achter de nieuwe positionering is dat of het gaat om lezen, leren of spelen, met Donald Duck Weekblad altijd alles leuker is. 

Vorige week werd de PC game ‘’ gelanceerd. Hierin komt Duckstad voor het eerst tot leven in 3D. Door het spelen van de game wordt lesstof van de basisschool spelenderwijs geoefend in Duckstad. 



Suzan Schouten, Domain Director Kids & Teens: &;De claim "Alles is leuker met Donald Duck" geldt voor de meer fun-georiënteerde print- en digitale producten. Maar ook voor de onder het educatieve label DuckWise gelanceerde typecursus en de nieuwe game DuckWorld Smart Adventures. De pay-off straalt fun uit voor kinderen en voor ouders combineert het fun met educatie. Niet alleen lezen, maar ook leerzaam gamen en leren typen is leuker met Donald Duck Weekblad. We nemen de consument mee op een reis door ons bijzondere productportfolio van het weekblad, met Donald Duck als onze held.&

De commercial:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in