Noise ontwikkelt campagne voor Donald Duck


De nieuwe merkcampagne verbindt de uiteenlopende online en printproducten waarmee het portfolio van het 63 jaar oude Donald Duck Weekblad de afgelopen jaren is uitgebreid.
Het idee achter de nieuwe positionering is dat of het gaat om lezen, leren of spelen, met Donald Duck Weekblad altijd alles leuker is.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVorige week werd de PC game ‘DuckWorld Smart Adventures’ gelanceerd. Hierin komt Duckstad voor het eerst tot leven in 3D. Door het spelen van de game wordt lesstof van de basisschool spelenderwijs geoefend in Duckstad.
Suzan Schouten, Domain Director Kids & Teens: 'De claim "Alles is leuker met Donald Duck" geldt voor de meer fun-georiënteerde print- en digitale producten. Maar ook voor de onder het educatieve label DuckWise gelanceerde typecursus DuckTypen en de nieuwe game DuckWorld Smart Adventures. De pay-off straalt fun uit voor kinderen en voor ouders combineert het fun met educatie. Niet alleen lezen, maar ook leerzaam gamen en leren typen is leuker met Donald Duck Weekblad. We nemen de consument mee op een reis door ons bijzondere productportfolio van het weekblad, met Donald Duck als onze held.'
De commercial:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid