NLZiet met campagne vol tv-kopstukken


NLziet is de gezamenlijke online tv-dienst van NPO, SBS en RTL. Reclamebureau Fitzroy tekende voor de creatieve strategie en vormgeving van de campagnemet als slogan 'Zie je bij NLZiet' . Uitgangspunt hierbij was het beeldend maken van het gebruiksgemak en de eenvoud waarmee 'bekende programma’s en BN’ers nu bij je in bed, op schoot of op de wasmachine kunnen zitten'.
De multimediale campagne laat zien dat 'het beste van Nederlandse tv' via één portal bekeken kan worden, waar en wanneer men wil en op alle mobiele devices. Mediaxplain* ontwikkelde de mediastrategie voor de campagne, die de inzet omvat van tv-spots, online display, mobile en social media. Fitzroy was tevens met Osudio verantwoordelijk voor de website www.nlziet.nl.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSNLziet TVC - 25"
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid