Overslaan en naar de inhoud gaan

Nivea Doll was in 2016 de meest succesvolle campagne voor een goed doel

The Good Report zet alle communicatie- en reclameacties voor maatschappelijke doelen op een rij
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Internationale organisaties The Gunn Report en ACT Responsible presenteren The Good Report: een ranglijst van 's werelds meest succesvolle campagnes voor het goede doel. Zij onderzochten 702 campagnes uit 71 landen en keken zowel naar effect als de mening van het publiek.

related partner content for mobile comes here

Op nummer 1 staat Nivea Doll van FCB Brasil (São Paulo). Met deze pop leert het cosmeticamerk kinderen dat het belangrijk is om zonnebrandcrème te gebruiken.

#2 Priceless Traps van Geometry Global (Bogota) voor het ministerie van Milieu en Duurzaamheid in Colombia

#3 This Girl Can van FCB Inferno (Londen) voor Sport England

#4 Print For Help van FCB Brasil (São Paulo) voor Hewlett-Packard Brasil

#5 One Shot Is Enough van Prolam Y&R (Santiago) voor Unicef

Lees meer over het rapport.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in