Akwasi in eerste bunq-commercial ooit


In de campagne wordt hardop afgevraagd waarom consumenten nog steeds fysiek naar de bank moeten of waarom er geen gezamenlijke rekening kan worden gemaakt met meer dan twee personen. Akwasi zegt zelfs het volgende in de video: ‘Waarom stoppen banken mijn geld in shit waar ik niets van weet?’
Het concept voor deze commercial is inhouse bedacht door oprichter en ceo Ali Niknam en brandbuilder Giscard Monod. Samen met regisseur Kevin Boitelle en productiebureau New Amsterdam is het concept verder uitgewerkt. Namens New Amsterdam was Chantal Gulpers verantwoordelijk als producer.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSbunq - bank of the free
bunq wil samen met vrije denkers, zoals Akwasi, een alternatief voor traditionele banken bouwen. De rapper deelt regelmatig het gedachtegoed van vrij denken, samenzijn en onafhankelijkheid via zijn teksten en uitspraken op radio en televisie. bunq wilde daarom graag met Akwasi werken naast de echte ‘bunqers’ in deze commercial.
In de toekomst wil bunq meer vrije denkers bij de communicatie en campagnes betrekken. De samenwerking met Akwasi is vooralsnog alleen voor deze campagne.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid