Overslaan en naar de inhoud gaan

Akwasi in eerste bunq-commercial ooit

Nederlandse rapper en vrije denker krijgt een rol in de allereerste commercial van de ‘Bank of the free’.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In de campagne wordt hardop afgevraagd waarom consumenten nog steeds fysiek naar de bank moeten of waarom er geen gezamenlijke rekening kan worden gemaakt met meer dan twee personen. Akwasi zegt zelfs het volgende in de video: ‘Waarom stoppen banken mijn geld in shit waar ik niets van weet?’

related partner content for mobile comes here

Het concept voor deze commercial is inhouse bedacht door oprichter en ceo Ali Niknam en brandbuilder Giscard Monod. Samen met regisseur Kevin Boitelle en productiebureau New Amsterdam is het concept verder uitgewerkt. Namens New Amsterdam was Chantal Gulpers verantwoordelijk als producer. 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

bunq wil samen met vrije denkers, zoals Akwasi, een alternatief voor traditionele banken bouwen. De rapper deelt regelmatig het gedachtegoed van vrij denken, samenzijn en onafhankelijkheid via zijn teksten en uitspraken op radio en televisie. bunq wilde daarom graag met Akwasi werken naast de echte ‘bunqers’ in deze commercial.

In de toekomst wil bunq meer vrije denkers bij de communicatie en campagnes betrekken. De samenwerking met Akwasi is vooralsnog alleen voor deze campagne.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in