Nieuw: GDPR voor marketeers
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.


Nieuwe training: GDPR voor marketeers
De nieuwe privacywetgeving (AVG/GDPR) die mei 2018 ingaat stelt hoge eisen aan het bedrijfsleven op het gebied van de bescherming van persoonsgegevens. De nieuwe wet zorgt aan de ene kant voor strenge regels en boetes, maar biedt aan de andere kant ook kansen als je de wet goed leert toepassen. Deze
1-daagse training bij Beeckestijn Business School leert je de ins en outs van de nieuwe Privacywetgeving (AVG/GDPR). Je leert niet alleen wat de nieuwe wet inhoudt, maar ook de impact van de wet op jouw organisatie en marketingactiviteiten. Zo ben je in staat om aansprakelijkheid en sancties te voorkomen en de reputatie van je organisatie optimaal te beschermen.
bij Beeckestijn Business School leert je de ins en outs van de nieuwe Privacywetgeving (AVG/GDPR). Je leert niet alleen wat de nieuwe wet inhoudt, maar ook de impact van de wet op jouw organisatie en marketingactiviteiten. Zo ben je in staat om aansprakelijkheid en sancties te voorkomen en de reputatie van je organisatie optimaal te beschermen.
Je leert in één dag:
- De ins en outs van de nieuwe Privacywetgeving (AVG/GDPR)
- Wat de impact is van de AVG/GDPR op jouw organisatie en marketingactiviteiten
- Hoe je de nieuwe wetgeving goed implementeert binnen jouw organisatie
- Je marketingactiviteiten en systemen zo in te richten dat je marketing compliant is
- Actief aan de slag te gaan met GDPR voor jouw organisatie
Je leert niet alleen wat de nieuwe Privacywet inhoudt, maar past deze kennis ook meteen toe in de praktijk. Zo heb je na afronding van de training meteen een plan van aanpak waarmee je aan de slag kunt!
Een aantal onderwerpen tijdens de training GDPR voor marketeers:
- Privacy en het belang van beschermen privacy
- De ins en outs van de Privacywetgeving (AVG/GDPR)
- De impact van de privacy wetgeving op Marketing en andere disciplines binnen de organisatie
- Voordelen en nadelen van de wet en kansen door benutten grijze gebieden
- Gevolgen overtreding wet: aansprakelijkheid, sancties en boetes
Voor wie is de training GDPR voor Marketeers bedoeld?
De training is bedoeld voor iedereen die betrokken is bij de verwerking van persoonsgegevens. Niet alleen (digital) marketing professionals en database marketeers maar ook maar ook professionals op het gebied marketing intelligence, e-commerce, management, security en ICT. Je wilt je huidige kennis verbreden en verdiepen en wilt deze graag direct toepassen in praktijk.
Veelvoorkomende functies bij deze training
- (Online) marketeers
- Database marketeers
- Marketing managers
- Communicatie professionals
Meer informatie?
Wil je graag klaar zijn voor de nieuwe AVG/GDPR in mei 2018? Doe dan mee met deze training!
Lees meer »
Beeckestijn Business School geeft regelmatig clinics over diverse onderwerpen en publiceert regelmatig nieuwe kennisdocumenten in de vorm van whitepapers. Deze clinics en whitepapers zijn voor iedereen gratis bij te wonen of te downloaden via de site van Beeckestijn Business School. Beeckestijn Business School doet dit in het verlengde van haar opleidingen... #kennisdelen gaat verder dan alleen de opleidingen en de bijhorende colleges.
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid