Overslaan en naar de inhoud gaan

Nationale-Nederlanden haakt in op vrijdag de 13e

De verzekeraar komt met de campagne 'Heb je pech? #geenprobleem'.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het is weer vrijdag de 13e en dat betekent pech! Fietsband lek? Telefoon in het water gevallen? Scheur in je broek? Je hak gebroken? De trein gemist? Te veel peper in het eten gedaan? Dit zijn typische pechgevallen die je vandaag met kunt twitteren.

Maar Nationale-Nederlanden wil laten weten dat ze je de hele dag helpt bij pech. 

Iedereen die vandaag zijn of haar pech deelt op Twitter of Facebook met de hashtag , kan op de hulp van N-N rekenen. De verzekeraar heeft een webcareteam klaarzitten dat pechvogels waar mogelijk helpt om hun dag weer een beetje beter te maken of een hart onder de riem te steken. Als deel van dit webcareteam is ook Steffen aanwezig. Hij had zo’n medelijden met de pech van de Nederlanders op vrijdag de 13e dat hij besloten heeft de gemiddelde pech alvast op zich te nemen. Zie hieronder.


related partner content for mobile comes here


Bureau: Tribal DDB Worldwide, Amsterdam
Creatives: Yona Hummels, Stef Jongenelen
Regisseur: Joost van Hezik, TheBoardRoom

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in