Overslaan en naar de inhoud gaan

MWG AMMA Awards 2014: 32 nominaties

MediaCom, Mindshare en ZIGT gaan op voor Mediabureau van het Jaar.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

MediaCom is daarmee na de winst van vorig jaar opnieuw kanshebber voor Mediabureau van het Jaar. Mindshare is voor de derde keer in vijf jaar genomineerd voor Mediabureau van het Jaar.

related partner content for mobile comes here

Starcom en MediaCom zijn het meest genomineerd bij de MWG AMMA Awards 2014. Beide mediabureaus hebben vier nominaties, Mindshare drie, UM, Initiative en ZenithOptimedia twee.

Op basis van ingezonden cases zijn de nominaties in 8 categorieën door een specialistenjury per categorie bepaald. In de categorie Carl Lipp-prijs zijn de nominaties bepaald aan de hand van de resultaten van een door Intomart GfK uitgevoerde online enquête onder mediabureaus en adverteerders.

De nominaties van de categorie Exploitant van het jaar kwam tot stand door een combinatie van een online enquête en een specialistenjury. De genomineerden voor het YIM Mediatalent van het jaar zijn door een speciale jury gekozen tijdens een workshop. De deelnemende mediatalenten moesten een ‘real life’ case voor Slimpasta uitwerken en presenteren.

De genomineerden

 

Beste Mediastrategie

Desperados AM (Heineken) - Starcom, Vice Media

Share a Coke with UM (Coca-Cola) - UM, Duval Guillaume, Social Embassy, Weber Shandwick,Square Melon, Raúl&Rigel

Slurpen is OK Ole Ole (Coroos Conserven) - SVBmedia, Brand Partnerships, Nickelodeon

 

Beste Interactieve Mediastrategie

Christmas Bites van Ziggo - ZenithOptimedia, Eigen Fabrikaat

Feuten (BNN)  - Spektor, Elastique

Vuurwerk Campagne 2013 (VeiligheidNL)- TBWA/NEBOKO

 

Beste Media-innovatie

Automated Trading Radio - The Media Exchange, Blue Mango

Start The Conversation (Samsung)  - Starcom

TomTom en Cendris - Interbest

Video Reach Optimiser - MediaCom

 

Beste Creatieve Gebruik van een Medium

Goedverhaal (Samsung) - Starcom, Leo Burnett

Hi Geslaagd (KPN) - Red Urban, Mindshare

Multimediale DM Magazines (NS) - Initiative, Management Scope, Yune, Van Wanten

Porsche Cayenne Kilometer - Interbest, Kinetic, MediaCom, Achtung!

Who&;s That Girl (Etcetera Social Club) - Etcetera

 

Hans du Chatinier-prijs

A Brand POEM - Sanoma, DVJ Insights, University of Applied Sciences

Onderbewust Effectief - Ster, Neurensics


Carl Lipp-prijs

Marco Gijsen (Discovery Networks Benelux)

Mascha Colmans - de Graaf (Jean Mineur Mediavision)

Ronald Stout (Clear Channel Hillenaar)

 

YIM Mediatalent van het jaar

Janneke Kemper (Initiative)

Joris Garritsen (MediaCom)

Lianne van Dijk (Mindshare)

Lisanne van den Bos (Spring Creek, MAP)


Media-adverteerder van het jaar

Coca-Cola - UM

Samsung - Starcom

Ziggo - ZenithOptimedia

 

Exploitant van het jaar

Q-music

RTL Nederland

 

Mediabureau van het jaar

MediaCom

Mindshare

ZIGT

De -uitreiking is op dinsdag 28 mei 2014 in het DeLaMar Theater. Het thema is ‘MEDIAHELDEN&;. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in