Overslaan en naar de inhoud gaan

Monuta-campagne door N=5: ‘Nabestaanden hebben het al moeilijk genoeg’

Monuta wil binnen het thema 'Nabestaanden hebben het al moeilijk genoeg’ nieuwe onderwerpen onder de aandacht brengen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Binnen het thema ‘Nabestaanden hebben het al moeilijk genoeg’ ontwikkelde N=5 voor Monuta een nieuwe commercial. Monuta wil binnen dit thema nieuwe onderwerpen onder de aandacht brengen.

related partner content for mobile comes here

De commercial die nu live gaat (zie hieronder), richt zich op het onderwerp ’. Jongeren die een dierbare verliezen, hebben vaak moeite met het omgaan met hun emoties. Vooral wanneer het pubers betreft. 

Monuta zegt aandacht te hebben voor deze jongeren. &;Monuta heeft vanuit haar kennis en expertise middelen ontwikkeld die jongeren én hun ouders ondersteunen in het rouwproces.&;

In een later stadium van de campagne zal N=5 voor Monuta activaties ontwikkelen rondom dit thema met de middelen die ontwikkeld zijn.


Credits
Opdrachtgever: Monuta
Verantwoordelijk: Henrieke  van  Dam,  Yolanda  Wouters,  Liduine  de  Jong  
Bureau: N=5
Creatie: Lukas  van  de  Ven,  Zwier  Veldhoen
RTV: Christ  Bloemheuvel
Account: Judith  Lavalette,  Leonie  van  der  Mark,  Nadine  Marcar
Strategie: Marc  Oosterhout,  Bastiaan  Weers
Productiemaatschappij: Caviar
Regisseur: Rogier  Hesp
Producer: Rogier  Dorant
Post  Productie: Captcha!
Geluid: The  Ambassadors  Sound

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in