Overslaan en naar de inhoud gaan

#MIE22: Over modelling en de angst voor tech & data

Ontdek tijdens verschillende sessies alles over modelling en welke digital en data skills juist nú van pas komen!
Partner
MIE

Op 9 en 10 mei vindt in de Jaarbeurs Utrecht de 21ste editie plaats van het grootste Data & Insights Event van Nederland. Onder de noemer ‘It’s all about Data & Insights’ presenteren wij de laatste trends en ontwikkelingen in ons vakgebied aan zo’n 1.500 (digital) marketeers, data-analisten, researchers en andere data- & insights-professionals. Met meer dan 70 kwalitatieve lezingen, workshops, Silent Seminars, Round Tables en Masterclasses over Research, Data Analytics, Data Science, AI en nog veel meer. Een bijzondere editie die je niet wilt missen!

#MIE22: Over modelling en de angst voor tech & data
#MIE22: Over modelling en de angst voor tech & data
#MIE22: Over modelling en de angst voor tech & data
#MIE22: Over modelling en de angst voor tech & data

MIE, Nederlands grootste Marketing Insights Event, bestaat 20 jaar en dat vieren we! It’s all about Data & Insights op 20 en 21 september in de Jaarbeurs.

Natuurlijk ontdek je tijdens MIE22 de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van Insights, Data Analytics en Data Science. Zo zijn er verschillende sessies gericht op modelling en vertellen we jou, als marketeer, graag welke digital en data skills juist nú van pas komen!

Bestel nu je ticket met code MNL22WY en ontvang €20,- korting. Je betaalt slechts €129,50! Verzilver je code direct via www.mie.nl!

#MIE22

The future is modeled: combining insights and marketing mix modelling [Annalect & Meta]

In this session, we will look at the way that developments in consumer privacy are driving us toward a modeled future. We will show that both consumer insights research and marketing mix modelling (MMM) are likely to grow in importance over the coming years. How can consumer insights serve as input or as a benchmark in MMM? We will tell you how we think about that and explain why other methods such as (geo-)experiments may also have an important role to play. We will also deep dive into the value of MMM for advertisers by looking at several case studies.

Choice modelling, Machine Learning, and Decision rules [City AI Lab & TU Delft]

Choice modelling is a mathematical modelling approach to study human choice behaviour and learn about humans’ preferences and decision rules. This presentation discusses the relevance of decision rules for marketing and shows how machine learning can be used to uncover them.

New behavioural insights require transcending the boundaries between theory-driven and data-driven modelling paradigms

Sander van Cranenburgh

De digital en data skills die elke marketeer nu nodig heeft [Beeckestijn Business School]

Ja, de klantreis digitaliseert, dat weten we! Dit betekent veel voor de kennis en skills die nu van nodig zijn binnen marketing. Moet ik kunnen programmeren? Nee, maar in deze sessie hoor je wat wel.

Hopelijk overwinnen meer marketeers hun angst voor tech en data!

Bart Meerdink, Beeckestijn Business School

Bekijk het volledige programma op mie.nl en bestel nu je ticket met korting!

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
MIE

Op 9 en 10 mei vindt in de Jaarbeurs Utrecht de 21ste editie plaats van het grootste Data & Insights Event van Nederland. Onder de noemer ‘It’s all about Data & Insights’ presenteren wij de laatste trends en ontwikkelingen in ons vakgebied aan zo’n 1.500 (digital) marketeers, data-analisten, researchers en andere data- & insights-professionals. Met meer dan 70 kwalitatieve lezingen, workshops, Silent Seminars, Round Tables en Masterclasses over Research, Data Analytics, Data Science, AI en nog veel meer. Een bijzondere editie die je niet wilt missen!

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in