Overslaan en naar de inhoud gaan

#MIE22: De effectiviteit van reclame en de kracht van een muzikale merkstrategie

Ontdek tijdens verschillende MIE22-sessies hoe je de effectiviteit van je reclames een flinke boost kunt geven!
Partner
MIE

Op 9 en 10 mei vindt in de Jaarbeurs Utrecht de 21ste editie plaats van het grootste Data & Insights Event van Nederland. Onder de noemer ‘It’s all about Data & Insights’ presenteren wij de laatste trends en ontwikkelingen in ons vakgebied aan zo’n 1.500 (digital) marketeers, data-analisten, researchers en andere data- & insights-professionals. Met meer dan 70 kwalitatieve lezingen, workshops, Silent Seminars, Round Tables en Masterclasses over Research, Data Analytics, Data Science, AI en nog veel meer. Een bijzondere editie die je niet wilt missen!

MIE22: Ontdek alles over de effectiviteit van reclame
MIE22: Ontdek alles over de effectiviteit van reclame

MIE, Nederlands grootste Marketing Insights Event, bestaat 20 jaar en dat vieren we! It’s all about Data & Insights op 20 en 21 september in de Jaarbeurs.

Ontdek tijdens verschillende MIE22-sessies hoe je de effectiviteit van je reclames een flinke boost kunt geven en welke rol een muzikale merkstrategie hierbij kan spelen.

Zo hebben Stichting Adverteerders Nederland (SAN) en MetrixLab bijna 100 cases uit het SAN-archief onderworpen aan een innovatieve, AI-gedreven creatieve evaluatie naar het effect van storytelling in reclame. Ontdek of en in welke mate storytelling bijdraagt aan sterke campagnes!

Bestel nu je ticket met code MNL22WY en ontvang €20,- korting. Je betaalt slechts €129,50! Verzilver je code direct via www.mie.nl!

#MIE22

Ster en DVJ Insights nemen je graag mee in dé learnings uit 15 jaar STER reclame-testen. Onmisbare learnings voor iedere marketeer en insights professional over wat reclame effectief maakt!

Als merk kun je tegenwoordig natuurlijk niet meer zonder herkenbare muziek. TAMBR en Walibi nemen je mee in de wereld van Data-driven sonic branding. Leer hoe data en creativiteit optimaal samenkomen en hoe je met hulp van data een gedegen muzikale merkstrategie ontwikkelt.

Bekijk het volledige programma op mie.nl en bestel nu je ticket met korting.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
MIE

Op 9 en 10 mei vindt in de Jaarbeurs Utrecht de 21ste editie plaats van het grootste Data & Insights Event van Nederland. Onder de noemer ‘It’s all about Data & Insights’ presenteren wij de laatste trends en ontwikkelingen in ons vakgebied aan zo’n 1.500 (digital) marketeers, data-analisten, researchers en andere data- & insights-professionals. Met meer dan 70 kwalitatieve lezingen, workshops, Silent Seminars, Round Tables en Masterclasses over Research, Data Analytics, Data Science, AI en nog veel meer. Een bijzondere editie die je niet wilt missen!

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in