Overslaan en naar de inhoud gaan

Celebrate MIE op 20 en 21 september!

MIE, Nederlands grootste Marketing Insights Event, bestaat 20 jaar en dat vieren we!
MIE

Op 9 en 10 mei vindt in de Jaarbeurs Utrecht de 21ste editie plaats van het grootste Data & Insights Event van Nederland. Onder de noemer ‘It’s all about Data & Insights’ presenteren wij de laatste trends en ontwikkelingen in ons vakgebied aan zo’n 1.500 (digital) marketeers, data-analisten, researchers en andere data- & insights-professionals. Met meer dan 70 kwalitatieve lezingen, workshops, Silent Seminars, Round Tables en Masterclasses over Research, Data Analytics, Data Science, AI en nog veel meer. Een bijzondere editie die je niet wilt missen!

Celebrate MIE op 20 en 21 september!
Celebrate MIE op 20 en 21 september!

Tijdens deze MIE jubileumeditie kun je onder andere genieten van meer dan 70 kwalitatieve lezingen, workshops, silent seminars, RoundTables en masterclasses over data, analytics, AI en nog veel meer en natuurlijk de insights die dat oplevert. We lichten alvast een heel klein tipje van de sluier op:

Natuurlijk mag de spreker met de meeste Best of MIE-awards op zijn naam niet ontbreken!
Aljan de Boer, Head of Inspiration bij TrendsActive, zal MIE’22 openen met een korte terugblik op 20 jaar Marketing Insights en aansluitende fantastische keynote over ‘relevant’ blijven en toekomstbestendig zijn. Wat is hiervoor nodig en welke rol speelt onderzoek hierin? Ontdek hoe je dankzij het combineren van de verklarende kracht van thick data en de voorspellende kracht van big data daadwerkelijk van meerwaarde en vernieuwend kan zijn!
 

Ook het verhaal van Roderick Verplanken, Head of Marketing bij Too Good to Go, is er een die je zeker niet wilt missen. Zoals hij zelf zegt: "If you want to save the world, throw a better party than the people destroying it."

MIE’22 wordt dit jaar afgesloten door CMO of the Year, Dorkas Koenen. Niet alleen neemt hij ons mee in zijn Rabobank-visie met betrekking tot Data & Insights, maar daarnaast reikt hij ook de award uit voor Data & Insights Company of the Year uit. Welke organisaties daar kans op maken blijft nog even geheim. De genomineerden hiervoor worden op 23 juni bekend gemaakt tijdens de MOAwards uitreiking 2022 (www.moawards.nl).

Tijdens MIE’22 zullen ruim 1500 (digital) marketeers, data-analisten, researchers en andere data & insights professionals aanwezig zijn om samen met jou het glas te heffen tijdens de feestelijke netwerkborrel na afloop.

De komende weken worden de sprekers een voor een aan je voorgesteld en lichten we alle sessies uit. Kun je niet wachten en wil je zeker zijn van een ticket, bestel dan nu al dat ticket voor een, of beide dagen!

Volg ons in de tussentijd op de socials of via mie.nl voor het laatste nieuws!

#MIE22 It’s all about data & insights!

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

MIE

Op 9 en 10 mei vindt in de Jaarbeurs Utrecht de 21ste editie plaats van het grootste Data & Insights Event van Nederland. Onder de noemer ‘It’s all about Data & Insights’ presenteren wij de laatste trends en ontwikkelingen in ons vakgebied aan zo’n 1.500 (digital) marketeers, data-analisten, researchers en andere data- & insights-professionals. Met meer dan 70 kwalitatieve lezingen, workshops, Silent Seminars, Round Tables en Masterclasses over Research, Data Analytics, Data Science, AI en nog veel meer. Een bijzondere editie die je niet wilt missen!

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in