Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Marginale rol voor pr in branding’

Bedrijven maken geen gebruik van pr voor het merkenbeleid, terwijl de Amerikaanse top van het bedrijfsleven geen onderscheid zegt te zien…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Leden van het panel waren Paul Argenti, verbonden aan deTuck School of Bussiness, John Onoda van Charles Schwab en Burghardt Tenderich van Applied Communications. Panelvoorzitter Druckenmiller, van Porter Novelli International, onthulde de resultaten van een onderzoek onder 700 klanten naar hun houding ten opzichte van branding. ‘We hebben gevraagd of ze het idee hadden dat hun organisaties in de toekomst zouden moeten worden bestuurd als een merk, en 64 procent zei: ja. Meer dan 30 procent zei dat reeds te doen’, aldus Druckenmiller. ‘Maar de meerderheid gaf aan niet de interne middelen te hebben’. Hij gaf ook aan dat de meeste bedrijven uit het rapport zeiden dat er volgens hen niet echt een verschil bestaat tussen merk en imago. Onoda zei dat een van de redenen voor de afwezigheid van pr in het corporate branding proces het resultaat is van een zwak intern pr beleid. Hij voegde toe dat pr bureaus hun tegenhangers in het bedrijfsleven moeten helpen hun geloofwaardigheid te vergroten met sterke business georiënteerde strategieën. (Bron: PR-Week)

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in