Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Betere samenwerking supermarkt en fabrikant’

‘Supermarkten moeten samen met A-merkfabrikanten innoveren in nieuwe producten en service om de consument beter te bedienen.’ Dat zegt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘De consument staat onvoldoende centraal in het dagelijks beleid van supermarktorganisaties. Supermarkten zijn teveel gefocust op inkoop door bijvoorbeeld fabrikanten extra bonussen te ontfutselen. Dat leidt alleen maar af van de echte uitdaging: de consument. Gevolgen voor deze verkeerde focus is dat supermarkten steeds meer terrein verliezen ten opzichte van andere kanalen zoals horeca.’ De jaarlijkse enquête onder bij de SMA aangesloten bedrijven geeft ook aan dat de relatie met de retail verhardt. De mate waarin de handel zich houdt aan het principe van ‘voor wat hoort wat’ is volgens 79 procent verslechterd. Volgens een persbericht van de SMA is het marktaandeel van de merkartikelen overigens gestegen naar 71,5 procent.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in