Lowe Lintas introduceert Nestea in Europa
Lowe Lintas gaat de pan-Europese introductie doen van Nestea, Coca-Cola’s ‘ready-to-drink’ thee- en koffiemerk.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Coca-Cola wilde Nestea al in 1995 in Groot-Brittannië introduceren, maar besloot daar op het laatste moment van af te zien. De aanstelling van Lowe Lintas betekent een verdere grip van moeder Interpublic op de Coke-merken. Vorige maand kreeg Lowe al het Diet Coke-account, Interpublic’s FCB gaat waarschijnlijk Powerade doen en de andere dochter, McCann-Erickson, is het wereldwijde bureau van Coca-Cola. Ogilvy & Mather tenslotte, pakte de wereldwijde accounts voor Fanta en Sprite op. Nestea is nu een onderdeel van Beverage Partners Worldwide, de nieuwe naam voor Coca-Cola Nestlé Refreshments.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid