Overslaan en naar de inhoud gaan

Lokale en regionale media van weinig invloed op engagement

Lokale en regionale media zorgen er niet voor dat hun publiek zich meer betrokken gaat opstellen op lokaal niveau. Evenmin heeft…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat concludeert het proefschrift ‘De verklaring van het gebruik van lokale media’ waarop communicatiewetenschapper aan de KU Nijmegen, drs H. Westerik, op dinsdag 16 januari 2001 promoveert.
Volgens de promovendus moet daarom de bestaande communicatiewetenschappelijke theorievorming met betrekking tot lokale media en maatschappelijke betrokkenheid, die van een wisselwerking uitgaat, worden herzien.

related partner content for mobile comes here

Westerik verricht sinds 1999 bij de vakgroep communicatiewetenschap onderzoek naar de effecten van een massamediale campagne gericht op het stoppen met roken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in